Gå til hovedindhold
Hjem

Top menu

  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice

Main navigation

  • Divisionen
    • Om Divisionen
    • Grupper
    • Udviklingsplaner
    • Regnskaber
    • Budgetter
    • Divisionsrådsmøder
      • Divisionsrådsmøde 2020
      • Divisionsrådsmøde 2021
      • Divisionsrådsmøde 2022
  • Nyhedsbreve
  • Netværksteam
  • Eventteam
  • Udviklingsteam
  • Dehnshytten
    • Om Dehnshytten
    • Hytteinformation
  • Kontakt
  • Kalender
  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice
Eventteam
Svend Gønges Division

Eventteam

Ansvar
Eventteamet er ansvarlig for at der afholdes fællesaktiviteter/ture i de grene, hvor grenlederne/grupperne ønsker det.


Opgaver
Eventteamets opgaver er:

  1. At komme med forslag til events (fx træf, turneringer, ture mm.)
  2. At sikre at events er i kalenderen 2 år frem, således at vi altid er foran med at finde planlægningsudvalg. Datoer for events fastlægges på et åbent DL-møde i maj
  3. At finde medlemmer til og etablere planlægningsudvalgene i god tid før arrangementet
  4. At sikre at udvalgene kender kravene (brug af planlægningsværktøjer mv) til fælles aktiviteter i Svend Gønges Division
  5. At godkende udvalgenes budgetter (evt. i samarbejde med divisionskassereren)
  6. At datoer for aktiviteter kommer i divisionens kalender efter åbent DL-møde i maj
  7. At følge op på at aktiviteterne planlægges som aftalt og give DL besked hvis der opstår problemer undervejs
  8. At sikre at der deles erfaringer mellem udvalgene
  9. At divisionens planlægningsværktøjer vedligeholdes og udvikles

Det enkelte udvalgs opgave er:

  1. At planlægge, koordinere, gennemføre og evaluere eventet
  2. At inddrage grupperne i planlægningen
  3. At anvende divisionens planlægningsværktøjer: tjekskema ”Hvordan laver man en spejdertur”
  4. drejebog og budgetskema, således at tidligere lært erfaring udnyttes
  5. At få budgettet godkendt af netværksteamet inden invitation udsendes
  6. At invitation sendes ud til grupper senest 2 måneder før aktiviteten
  7. At deltagerliste og afregninger for udgifter og indtægter sendes til divisionskassereren senest 2 måneder efter arrangementet

Her på siden vil du kunne finde forskellige vejledninger til hvordan du planlægger en tur.

Kig i højre side under filer. der vil forligge, vejledning,budget skema osv.

Tøv endelig ikke med at skrive til Kenni, om forbedringer og ideer.

 

Reference
Teamet vil have en fast kontakt i DL.
Udvalgene refererer til Eventteamet.

Eventteamet kan kontakes på følgene måde:

Kenni Jensen - kenni.k.j@outlook.dk 

Filer

Hvordan laver man en spejdertur.pdf
SGD budgetskema (1).xlsx

Kontakt

Svend Gønges Division
4760 Vordinborg
Danmark

Kenni.k.j@outlook.dk

Følg os på

Læs vores cookiepolitik her

En del af

Det Danske Spejderkorps logo