Ansvar
Eventteamet er ansvarlig for at der afholdes fællesaktiviteter/ture i de grene, hvor grenlederne/grupperne ønsker det.
Opgaver
Eventteamets opgaver er:
- At komme med forslag til events (fx træf, turneringer, ture mm.)
- At sikre at events er i kalenderen 2 år frem, således at vi altid er foran med at finde planlægningsudvalg. Datoer for events fastlægges på et åbent DL-møde i maj
- At finde medlemmer til og etablere planlægningsudvalgene i god tid før arrangementet
- At sikre at udvalgene kender kravene (brug af planlægningsværktøjer mv) til fælles aktiviteter i Svend Gønges Division
- At godkende udvalgenes budgetter (evt. i samarbejde med divisionskassereren)
- At datoer for aktiviteter kommer i divisionens kalender efter åbent DL-møde i maj
- At følge op på at aktiviteterne planlægges som aftalt og give DL besked hvis der opstår problemer undervejs
- At sikre at der deles erfaringer mellem udvalgene
- At divisionens planlægningsværktøjer vedligeholdes og udvikles
Det enkelte udvalgs opgave er:
- At planlægge, koordinere, gennemføre og evaluere eventet
- At inddrage grupperne i planlægningen
- At anvende divisionens planlægningsværktøjer: tjekskema ”Hvordan laver man en spejdertur”
- drejebog og budgetskema, således at tidligere lært erfaring udnyttes
- At få budgettet godkendt af netværksteamet inden invitation udsendes
- At invitation sendes ud til grupper senest 2 måneder før aktiviteten
- At deltagerliste og afregninger for udgifter og indtægter sendes til divisionskassereren senest 2 måneder efter arrangementet
Her på siden vil du kunne finde forskellige vejledninger til hvordan du planlægger en tur.
Kig i højre side under filer. der vil forligge, vejledning,budget skema osv.
Tøv endelig ikke med at skrive til Kenni, om forbedringer og ideer.
Reference
Teamet vil have en fast kontakt i DL.
Udvalgene refererer til Eventteamet.
Eventteamet kan kontakes på følgene måde:
Kenni Jensen - kenni.k.j@outlook.dk